שטיחי ילדים מאז ומתמיד תמיד היו חלק אינטגרלי מעיצוב הבית. כאשר מעצבים חדר ילדים, עולים לראש רהיטי חובה מסוימים (מיטת חבר, עריסות, שולחנות החתלה, נדנדות) ואפילו פריטי עיצוב (מוביילים, שמיכות לתינוקות, בובות ועוד). אבל ישנם דברים פחות ברורים, כמו שטיחים, שיכולים להשפיע באותה מידה אסתטית על החלל. בכל פעם שאנו מעצבים חלל לילדים, הוספת שטיח היא תמיד אפשרות מצוינת לשבור את החלל וליצור נוחות, שונות וחמימות.

כשזה מגיע לבחירת שטיח לחדר ילדים, חומר ואריגה הם פרטים חשובים שיש לקחת בחשבון, הסיבה לכך היא שבחדרי ילדים, אחת הבעיות הגדולות ביותר היא הכתמה, לכן נסו למצוא חומרים שיהיו קלים יחסית לניקוי אבל יחד עם זאת גם רכים ונעימים למגע (כמו שטיחי היטסט, ויסקוזה, כותנה, פרווה, צמר ומשי). חשוב גם לבחור חומר שיהיה חזק, עמיד וצפוף שלא יתבלה תוך עונה אחת. מלבד בחירת חומר עמיד בפני כתמים, שטיחים עם הדפסים נועזים יכולים להיות גם בחירה מצוינת עבור חללים המועדים לפורענות מבחינת לכלוך. (דפוס הוא גם דרך מצוינת להסתיר את הכתמים שלא ניתן לנקות אותם).

שטיחי הילדים הפופולריים כיום הם שטיחים עם דמויות וקריקטורות מעולם החי, טבע, טלוויזיה, ספרים, קומיקס ואגדות וכמובן פרי דמיונם של מעצבי שטיחים מוכשרים שעובדים בחברות המובילות בעולם. לדוגמא: שטיח חד קרן, שטיח פיות, שטיח נסיכות, שטיח קשת בענן, שטיח ים, שטיח מכוניות, שטיח כבישים, שטיח גיבורי על, שטיח ספורט ועוד.


שטיח ילדים תינוקות צבעוני חד קרן

שטיח מודרני צבעוני מדהים לחדר ילדים ותינוקות דגם חד קרן.


אם אתם מעוינים שהשטיח ילווה את ילדכם כמה שנים קדימה אז אל תגבילו את עצמכם לשטיח שתוכנן במיוחד עבור חדרי התינוקות או הילדים. עם חשיבה מחוץ לקופסא תוכלו לשלב בחדר ילדכם שטיחים שהם לאו דווקא מיועדים לילדים. דהינו שטיחים מודרניים צבעוניים בסגנונות שונים: גיאומטרי, אבסטרקטי, וינטג', כפרי, בוהו שיק, נורדי-סקנדינבי ועוד.


אז דברנו על הנראות והטיב. נשאר רק לדבר על אחת הסיבות האקוטיות בגינן רוכשים שטיח ילדים. החימום. במרבית ימות השנה הרצפה בבית בכלל והרצפה בחדר ילדכם בפרט היא קרה. לכן שטיח יעניק פתרון הולם וראוי לסוגיה. ילדים אוהבים לשבת ולשחק על הרצפה, וכשהיא קרה הם עלולים לחלות חלילה. לכן השטיח יבודד את הקור, יחמם את ילדכם וכמובן גם את החדר עצמו.

לסיום. בהומי תוכלו למצוא מגוון שטיחי ילדים מגניבים בסגנונות שונים. אנחנו מקפידים שהם יהיו איכותיים, עמידים, חזקים, נעימים למגע, מחממים וכמובן פרקטיים וקלים לניקוי.

לקולקציית שטיחי הילדים שלנו לחצ/י כאן.


כל הזכויות שמורות ל- © 2021 HOMiE