איך קונים אצלכם באתר?
תהליך הקנייה באתר שלנו הומי שטיחים ועיצוב הבית מאוד פשוט. תוכלו להיכנס לקטגוריות שמעניינות אתכם, לבחור את המוצר שאהבתם ואז בתוך דף המוצר יש כפתור שרשום עליו ל"לרכישה". אחרי שלחצתם עליו ייפתח לכם בצד חלון חדש עם שתי אופציות: "לסל הקניות" ו"לקופה". במידה שלחצתם על כפתור סל הקניות אזיי ייפתח לכם דף חדש של עגלת הקניות בו תראו את המוצר שרכשתם. באפשרותכם להמשיך לגלוש באתר לרכישות נוספות או ללחוץ על כפתור "המשך לתשלום" ומשם לדף הצ'ק אאוט. במידה ולחצתם על כפתור הקופה זה ייקח אתכם ישר לדף הצ'ק אאוט וידלג בעצם על דף עגלת הקניות. בדף הצ'ק אאוט מלאו את פרטיכם במלואם וכשסיימתם לחצו על ביצוע הזמנה". זה יוביל אתכם לדף מילוי פרטי האשראי/פייפאל. ניתן גם לבצע תשלום טלפוני. וזהו. המוצר הנכסף בדרך אליכם הביתה! לעיתים ייתכנו עיכובים כשמוצר מסוים מוזמן בהזמנה מיוחדת. זה עלול לקחת בין שבוע לעשרה ימים.
מהם אמצעי התשלום שלכם?
אמצעי התשלום שלנו מגוונים. ניתן לשלם במגוון וריאציות:
1) כרטיס אשראי
2) מזומן
3) פייפאל
4) העברה בנקאית
5) Bit/Pay/Paybox
כמה זמן המשלוח?
משלוח של שליח עד הבית דרך טייגר שליחויות לוקח עד 3 ימי עסקים (לא כולל יום השילוח עצמו).
משלוח דרך דואר ישראל לוקח בין 7-10 ימי עסקים (לא כולל יום השילוח עצמו).
תמיד ניתן להגיע פיזית לחנות ולאסוף את המוצר שרכשתם (אין צורך לחפש חניה. פשוט תתקשרו אלינו כשאתם בחוץ).
לעיתים ייתכנו עיכובים שאינם בשליטתנו אצל חברות השילוח (לחץ במחסנים, יעדים חריגים, תקופת חגים וכו').
כמה עולה המשלוח?
משלוח שליח עד הבית דרך טייגר שליחויות עולה 59 שקלים. משלוח דרך דואר ישראל (איסוף מסניף הדואר הקרוב לביתכם) עולה 39 שקלים. במידה ורכשתם מעל 300 ש"ח המשלוח הוא חינם ומתבצע דרך טייג'ר שליחויות עם שליח עד מפתן הדלת.
מהם הימים ושעות הפעילות שלכם בחנות בפתח תקווה?
הומי שטיחים בפתח תקווה פתוחה בימים א'-ה' בשעות 10:00 עד 19:00.
בימי ו' בשעות 10:00 עד 14:00.
אם המוצר לא מתאים לי, אני יכול להחזיר?
ניתן להחזיר מוצר ולהחליפו באחר או לבטל את העסקה. וכל זה בתוך 14 יום.
ביטול עסקה והחזר כספי יהיה ניתן לבצע עם כרטיס האשראי שבאמצעותו התבצעה הרכישה בלבד.
אם התשלום בוצע במזומן אז הזיכוי ייתבצע במזומן.
החזר כספי יינתן עד 14 ימי עסקים מיום קבלת המוצר בצירוף חשבונית ו/או פתק החלפה בלבד בהתאם לפרמטרים ע"פ חוק.
במקרה של ביטול העסקה לאחר משלוח, שלא בגין פגם כלשהו, הצרכן לא יהיה זכאי להשבת דמי המשלוח.
במקרה של ביטול עסקה לאחר משלוח, עקב פגם כלשהו, הצרכן יהיה זכאי להשבת דמי המשלוח.
על כל ביטול עסקה על פי התקנות ייגבה מהצרכן דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר/השירות, או 100 ש"ח, לפי הסכום הנמוך מביניהם.
האם יש אפשרות להגיע ולאסוף את המוצר מהחנות?
בוודאי! ניתן להגיע פיזית לחנות ולאסוף את המוצר שרכשתם. הומי ממוקמת בחיים עוזר 32 פ"ת. מה שיפה זה שלא צריך אפילו לחפש חניה. תתקשרו אלינו כשאתם בחוץ, נוציא לכם את המוצר בכייף ותסעו לשלום :)
היכן נמצאת החנות הפיזית שלכם? האם יש עוד סניפים?
להומי שטיחים ועיצוב הבית יש סניף אחד בלבד והוא נמצא בחיים עוזר 32 פתח תקווה (מול בניין העיריה).
האם יש אחריות על המוצרים באתר?
כן. אך לא על כולם. על חלק מהשטיחים לדוגמא יש 3 שנים אחריות. נא צרו עמנו קשר על מנת לברר אם יש אחריות על מוצר שרכשתם או שעניין אתכם.
הזמנתי מוצר ולוקח לו זמן להגיע. מה עושים?
לעיתים המוצר שהזמנתם אינו נמצא במלאי ויש להזמינו בהזמנה מיוחדת. לכן זה לוקח קצת זמן. אנו מקפידים לשלוח את המוצרים במהירות האפשרית רק במשלוחים רשומים, גם דרך דואר ישראל וגם דרך טייגר שליחויות. ניתן לעקוב אחר סטטוס החבילה באתר דואר ישראל ואת החבילה שנשלחה עד הבית יש לבדוק מולנו. אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בכל עת ונשמח לעלות מול חברות השילוח על מנת לברר זאת עבורכם. לעתים ייתכנו עיכובים שאינם בשליטתנו אצל חברות השילוח.
מה קורה אם הזמנתי מוצר אך מתברר שהוא אינו במלאי?
לעיתים ישנו תרחיש שבו מוצר אינו במלאי משום שאין לנו בקרה על המלאי של הספקים שמשתנה בכל רגע נתון. במידה ומוצר שהוזמן אינו במלאי, אנו ניידע את הלקוח טלפונית ונפעל בהתאם. ייתכן וייאלץ להמתין בין 7-10 ימי עסקים להזמנה מיוחדת או שהמוצר אינו קיים במלאי המחסנים בכלל והלקוח יזוכה.
האם התשלום באתר מאובטח?
האתר של הומי מאובטח ברמות הגבוהות ביותר. סליקת אשראי לפי תקן PCI LEVEL 1 מבטיחה לגולש כי נתוני האשראי מוצפנים ומוגנים לאורך כל הדרך, ונשמרים אך ורק בשרתי פלאקארד המאובטחים.
בנוסף הוטמע באתר תעודת SSL שהינו פרוטוקול אבטחה שדואג להגן על תעבורת המידע בין המשתמש לשרת ותפקידו למנוע אפשרות לציתות או להגיע לתוכן ולבצע בו שינויים (מניעת חבלה בזדון). הוא מאפשר חיבור אנונימי תוך שמירה על דיסקרטיות ושלמות המסרים. בנוסף ישנה שכבת הגנה נוספת שנקראת "עסקה בטוחה" (3D Secure). זו מערכת שפותחה על ידי חברות האשראי בכדי לשפר את אבטחת התשלומים דרך האינטרנט. לאחר הזנת פרטי האשראי הלקוח יקבל למכשיר הסלולרי שלו סיסמא ייחודית לצורך אימות פרטיו אותה יצטרך להזין באתר ורק אז תושלם העסקה.
האם אתם רק חנות אינטרנטית או גם פיזית?
הומי שטיחים ועיצוב הבית הינה חנות אינטרנטית וגם חנות פיזית. החנות הפיזית ממוקמת בחיים עוזר 32 פ"ת (מול בניין העירייה). חנות האונליין ממוקמת במרחב הקיברנטי. :P
האם ניתן לשלוח שטיח דרך דואר ישראל?
כן. כל עוד הגובה שלו עד 1.50 מטר והמשקל שלו לא עולה על 25 ק"ג. האיסוף יהיה מסניף הדואר הקרוב ביותר לכתובת שנתתם.
רשום באתר שלכם משלוח חינם בקנייה מעל 300 ש"ח. דרך איזו חברת שילוח זה מתבצע?
המשלוח חינם בקנייה מעל 300 ש"ח מתבצע דרך חברת טייגר שליחויות עם שליח עד הבית. לעיתים ייתכנו עיכובים שאינם בשליטתנו אצל חברת השילוח (בגלל יעדים חריגים, לחץ במחסנים, תקופת חגים ועוד).
במידה וקיבלתי קופון הנחה. היכן אני מפעיל אותו?
את קופון ההנחה ניתן להפעיל בקלות בדף "סל קניות". לאחר שהגעתם לדף תוכלו לראות למעלה משמאל את תיבת הטקסט בה מזינים את הקופון.
קיבלתי שובר זיכוי. לכמה זמן הוא תקף?
שובר הזיכוי הוא ללא הגבלת זמן. ניתן יהיה להשתמש בזיכוי גם בעת רכישת מוצרים שבמבצע, ולא יהיה צורך בהצגת חשבונית בעת השימוש בזיכוי.
האם אתם עובדים עם מעצבי פנים ואדריכלים?
בוודאי! הומי עובדת כבר מתחילת דרכה עם המון מעצבי פנים ואדריכלים מכל רחבי הארץ. יש לנו שיתופי פעולה פוריים מאוד עימם. אם אתם מעצבי פנים או אדריכלים אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר.
האם השליח מתאם הגעה לפני המסירה? ואם כן כמה זמן לפני? מה קורה במידה ואני לא בבית? האם ניתן להשאיר את החבילה בפתח הדלת?
כן. השליח של טייגר שליחויות מתאם הגעה. 30 דקות לערך לפני המסירה. במידה ואתם לא בבית נתאם מולכם הגעה מחודשת. כן ניתן להשאיר את החבילה בפתח הדלת אך זה מצריך הצהרה חתומה על ידכם שאתם לוקח אחריות מלאה במידה וקורה חלילה משהו לחבילה.
האם ניתן לשלם בתשלומים באתר? אם כן כמה? האם זה ללא ריבית וללא הצמדה?
בוודאי שאפשר! בדף התשלום היכן שאתם מזינים את פרטי כרטיס האשראי ניתן לבחור לשלם בתשלומים ולהזין את מספר התשלומים (עד 5). התשלומים הם ללא ריבית וללא הצמדה.
האם כדאי ליצור עמכם קשר לפני רכישה אינטרנטית/הגעה פיזית לחנות על מנת לבדוק אם מוצר מסוים נמצא במלאי?
כן. כדאי ואף מומלץ ליצור עמנו קשר לפני רכישה אינטרנטית/הגעה פיזית לחנות על מנת לבדוק האם מוצר נמצא במלאי. ישנם מקרים בהם המוצר אינו נמצא במלאי החנות וגם לא במלאי הספקים. הומי עובדת אל מול ספקים רבים ואין באפשרותנו לעקוב אחר המלאים הדינמיים שלהם שמשתנים בכל רגע נתון.
האם ניתן לבטל עסקה לפני שהגיע אלי המשלוח הביתה?
לא. משום שברגע שהחבילה נשלחה ונקלטה במרכז הלוגיסטי של דואר ישראל/ טייגר שליחויות אין לנו את האופציה להחזירה. על מנת לבטל את העסקה הלקוח צריך קודם כל לקבל את החבילה ואז לשלוח אלינו בחזרה את המוצר. רק אז נוכל לזכות.
האם אתם מקבלים צ'קים?
אנחנו לא מקבלים צ'קים מאנשים פרטיים. ניתן לשלם במזומן, באשראי, בהעברה בנקאית ובאפליקציות Paypal, Bit, Pay, Paybox. אנחנו כן מקבלים צ'קים מגופים מוכרים כגון: חברה, אגודה, עמותה, מוסד חינוך וכו'.
האם ניתן לשלם לשליח במזומן?
כן. ניתן לעשות משלוח גוביינא, אך זה מותנה בתשלום סמלי ע"ח באשראי או העברה בנקאית. בכל אופן אנחנו תמיד מעדיפים אשראי או העברה בנקאית בגלל הביורוקרטיה הסבוכה מול חברת השילוח בכל מה שנוגע לתשלום מזומן.
מהי כתובת הדואר האלקטרוני שלכם?
כתובת הדואר האלקטרוני של הומי שטיחים ועיצוב הבית היא:
[email protected].
מהו מספר הטלפון של טייגר שליחויות? מה המייל שלהם? ומהן שעות הפעילות?
מספר הטלפון של טייגר שליחויות: 03-550-2747. המייל שלהם:
[email protected]. שעות פעילות הם בימים : א' - ה' בין השעות 08:30 עד 17:00 ביום שישי ושבת אין מענה.
כיצד אני בודק את סטטוס החבילה שלי במשלוח עד הבית?
על מנת לבדוק את סטטוס החבילה שלכם פשוט צרו עמנו קשר בטלפון, בצ'ט או במייל. אנחנו נבדוק ומיד נעדכן אתכם בממצאים.
מהו מספר הטלפון של שירות לקוחות דואר ישראל ומהן שעות הפעילות?
מוקד התמיכה פועל בימים א' – ה' בין השעות 08:00-17:00. לפניה למוקד התמיכה התקשרו 171 שלוחה 1 תת שלוחה 2 (מוקד השירות של ישיר למשרד).
כיצד אני בודק את סטטוס החבילה שלי בדואר ישראל?
על מנת לבדוק את סטטוס החבילה שלכם פשוט היכנסו ללינק הבא והזינו את מספר החבילה שקיבלתם מאיתנו: https://mypost.israelpost.co.il/%D7%9E%D7%A2%D7%A7%D7%91-%D7%9E%D7%A9%D7%9C%D7%95%D7%97%D7%99%D7%9D
האם אפשר לברר סטטוס חבילה בדואר ישראל דרך הצ'ט?
בוודאי! פשוט היכנסו ללינק הבא: https://postil.wizsupport.com/chat/ICR/bot.aspx?l=77
אני מעוניין לעשות שילוח דרך דואר ישראל אך חושש שאצטרך להמתין בסניף המון זמן. יש לכם עצה בשבילי איך לזרז את ההליך?
בוודאי! אנחנו ממליצים לכל קהל לקוחותינו לקבוע תור דרך אתר האינטרנט של דואר ישראל. תגיעו בשעה שקבעתם והופ! חסכתם את כל זמן ההמתנה. לקביעת תור כנסו ללינק הבא: https://mypost.israelpost.co.il/%D7%A9%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA%D7%99%D7%9D/%D7%AA%D7%95%D7%A8-%D7%91%D7%A7%D7%9C%D7%99%D7%A7-%D7%94%D7%96%D7%9E%D7%A0%D7%AA-%D7%AA%D7%95%D7%A8-%D7%91%D7%90%D7%99%D7%A0%D7%98%D7%A8%D7%A0%D7%98-%D7%9C%D7%A1%D7%A0%D7%99%D7%A3/
אם בחרתי משלוח דרך דואר ישראל האם החבילה נשלחת כדואר רשום?
חיובי. החבילה נשלחת כדואר רשום לסניף דואר הקרוב לכתובת שנתתם. עם מספר המעקב שתקבלו תוכלו לעקוב אחר הסטטוס והמסלול שלה בלינק הבא: https://mypost.israelpost.co.il/%D7%9E%D7%A2%D7%A7%D7%91-%D7%9E%D7%A9%D7%9C%D7%95%D7%97%D7%99%D7%9D
האם ניתן להחזיר מוט לוילון לאחר שפתחתי אותו?
התשובה היא לא. במידה ורוצים להחזיר מוט לוילון אזיי צריכים להחזירו באריזה המקורית מבלי שנפתח בכלל. אל תשכחו שאנחנו צריכים למכור ללקוח הבא את המוט וזה לא יהיה פייר להרוס לו את חווית הקניה נכון? :)
האם המשלוח דרך דואר ישראל מגיע עם שליח או שזה איסוף מהסניף דואר?
משלוח דרך דואר ישראל משמע איסוף החבילה מהסניף דואר הקרוב ביותר לכתובת שנתתם לנו.
האם המערכת באתר שלכם שומרת את פרטי האשראי שלי?
וודאי שלא! בעת ביצוע התשלום המערכת שלנו מעבירה באופן מיידי את פרטי האשראי שלך בצורה מוצפנת ישר אל שרתי Pelecard והם מתנהלים בצורה מוצפנת גם אל מול חברות האשראי.
האם אני צריך לתת לכם בשנית את פרטי האשראי שלי בעת ביצוע הזיכוי?
חיובי. המערכת שלנו לעולם לא שומרת פרטי אשראי. היא מעבירה אותם הלאה לחברות האשראי בצורה מוצפנת. עליכם לתת לנו את פרטי האשראי שלך בשנית אחרת לא נוכל לזכותך.
מדוע יש אצלכם מוצרים שניתן להזמין ובעצם אינם במלאי?
שאלה מעולה! המון חנויות אונליין (וביניהן גם הומי) עובדות עם הרבה ספקים ואין לנו את האפשרות לעקוב ולעדכן בכל זמן נתון מה המלאי של כל מוצר משום שהכל דינמי מאוד ומשתנה בין רגע. מה גם שהספקים לא נותנים לנו מידע שכזה. במידה ורכשתם מוצר שאינו במלאי תקבלו הודעה על כך. אולי ניתן יהיה להזמינו בהזמנה מיוחדת או שנחפש עבורכם מוצר דומה. אם תרצו להזדכות אז אין בעיה.
האם אני יכול לקבל את המשלוח שלי דרך טייגר ביום שישי?
לעיתים ניתן לקבל את המשלוח הביתה בשישי. תלוי באזור ובלוחות הזמנים של חברת השילוח.
רכשתי שטיח והצבע במציאות קצת שונה מאשר בתמונה. למה זה?
לעיתים יכול להיווצר מצב בו השטיח נראה טיפ טיפה שונה בצבעיו במציאות מאשר בתמונה באתר. אחרי הכל מדובר בתמונה (לפעמים גם תמונה גרפית) ותמיד יכולה להיות סטייה מינימלית בצבע לפה ולשם. אנחנו מצידנו מנסים להעלות את התמונה המייצגת והאותנטית ביותר של השטיח (ושל כל מוצר אחר).
מהן שעות הפעילות של שירות הלקוחות שלכם?
בניגוד לרוב העסקים בארץ שירות הלקוחות של הומי עובד 24/7. מגניב נכון? :)
אני רוצה להגיע לחנות הפיזית של הומי בפתח תקווה, האם יש אצלכם חניה?
להומי אין חניה פרטית אך ניתן להחנות בכחול לבן, בחניונים מוסדרים (כגון בניין העירייה, הרצל, שפיגל זוסיה) ואם קצת מתרחקים לרחוב שמואל סלנט והסביבה אז תמצאו שם חניות באפור ללא תשלום (מרחק של 10 דקות הליכה). מאחורי הומי יש חניה שנקראת "חניון ההסתדרות" (כניסה מרחוב ההסתדרות). משעה 16:00 היא חינמית וגם בימי שישי היא ללא תשלום.
הזמנתי מוצר והוא אינו במלאי החנות. כמה זמן ייקח לו להגיע?
אם רכשתם מוצר שאינו נמצא במלאי החנות אולי ניתן להזמינו בהזמנה מיוחדת שלוקחת בין 7-10 ימים. לעיתים אותו מוצר יגיע במשלוח מחו"ל אז שווה לחכות לו. במידה והוא לא יחזור למלאי או שאינכם מעוניינים לחכות תמיד אפשר לזכות. :)
האם אני יכול לאחסן אצלכם מוצר שרכשתי ולאספו במועד כלשהו?
כן. ניתן לאחסן אצלנו מוצר שרכשתם אך לא לתקופה ארוכה. מקסימום 10 ימים. אחרי הכל אל תשכחו שאנחנו חנות ולא מחסן. :)
קיבלתי ממכם הנחה ועלות הרכישה מעל 300. האם המשלוח הוא עדיין חינם?
לא. המשלוח הוא חינם רק למי שמשלם מחיר מלא. זה לא רווחי עבורנו לעשות משלוחים חינם ללקוחות שקיבלו הנחה.
האם יש משקל/גובה מסויים של חבילה שעלי לשלם עבורה יותר כשאני בוחר שליחות עד הבית?
כן. חבילה חריגה על ידי טייגר נחשבת חבילה שמשקלה מעל 25 ק"ג או שגובהה מעל 2 מטר. אם החבילה שלך אכן פוגשת את הקריטריונים הללו תצטרך לשלם מחיר כפול על משלוח (דהיינו 138 ש"ח). במידה ועלות המוצר שלך מעל 300 ש"ח תצטרך לשלם רק 69.
האם זה אפשרי לשמור לי מוצר מסויים בחנות עד שאגיע לאסוף?
כן. בטח שזה אפשרי. אך על מנת שנעשה זאת עליכם לשלם סכום סמלי על חשבון או את מלוא הסכום. הרי זה לא יהיה הגיוני למנוע מלקוח אחר שמגיע לחנות לרכוש את אותו מוצר שלא שולם בעדו כלום נכון? :)
האם ישנם מוצרים שאי אפשר להחליף/לבטל?
את רוב המוצרים בחנות ניתן להחליף או לבטל, אך ישנם מוצרים ספציפיים שאינם קיימים במלאי השוטף של החנות והוזמנו/יוצרו/יובאו במיוחד עבורכם ועליהם אין אפשרות החלפה או ביטול. על מנת לברר אם המוצר שאתם עומדים לרכוש בר החלפה/ביטול אתם מוזמנים לפנות אלינו עם השאלה ונשמח להשיב לכם. בכל מקרה ניידע אתכם מראש במידה ואי אפשר להחליף/לבטל.
האם ניתן לבצע איסוף עצמי של מוצר ואם כן מהי הכתובת?
בוודאי שניתן! הכתובת לאיסוף עצמי היא: חיים עוזר 32 פ"ת (מול בניין העיריה). מומלץ לתאם לפני הגעה.
רכשתי מוצר בזמן מבצע וכעת אני רוצה להחליפו במוצר אחר יקר יותר. האם ההנחה עדיין תהיה תקפה על המוצר היקר?
לא. ההנחה לא תהיה תקפה משום שהמבצע הסתיים אבל ננסה להתחשב ולבוא לקראתכם עם הנחה מסויימת.
ראיתי שפירסמתם קופון הנחה באתר. האם הוא תקף גם בחנות הפיזית בפתח תקווה?
הקופון שמפורסם באתר תקף לאתר האינטרנט בלבד ולא לחנות הפיזית. אך במקרים מסוימים ננסה להתגמש.
ביצעתי רכישה באתר אך לא קיבלתי מיד אחרי את אישור הרכישה במייל. למה זה?
אישור הרכישה במייל מתבצע עד 30 דק' מרגע ההזמנה. תאזרו בסבלנות והוא יגיע בסוף בוודאות. :)
ניסיתי לבצע רכישה באתר. הזנתי את כל פרטי האשראי, לחצתי על אישור וזה החזיר אותי לדף עגלת הקניות כשהוא ריק. מדוע?
כשמתקיים תרחיש כזה באתר זה יכול לנבוע ממספר סיבות: או שהכרטיס אינו בתוקף, או שיש לכם בעיית מסגרת או שלא הזנתם את הפרטים כשורה. נסו לבצע את ההזמנה בשנית. במידה וזה מתרחש שוב מומלץ לבדוק אל מול חברת האשראי את הסוגיה. בינתיים ניתן לשלם במזומן, פייפאל, העברה בנקאית ואפליקציות תשלום כגון Bit, Pay, Paybox.
מה קורה במידה והחבילה אבדה אצל חברת השילוח?
ראשית כל למזלנו זה לא מתרחש הרבה. במידה וזה קורה ויש אישרור סופי (ייקח קצת זמן משום שמנסים לאתר את החבילה קודם) מצד חברת השילוח שהחבילה אכן אבדה אזיי אנחנו נדאג לשלוח לכם את המוצר בשנית.
ביטלתי עסקה וקיבלתי זיכוי. מתי אראה את זה בחשבון הבנק שלי?
את הזיכוי תראו בחשבון הבנק שלכם במועד הזיכויים/חיובים החודשי שלכם. תוכלו לראות את זה גם בפירוט האשראי שיישלח לביתכם.
מהי "עסקה בטוחה" (3D Secure)?
"עסקה בטוחה" (3D Secure) היא שכבת הגנה נוספת מעבר לאלה שקיימות כבר באתר של הומי שטיחים ועיצוב הבית. זו מערכת שפותחה על ידי חברות האשראי בכדי לשפר את אבטחת התשלומים דרך האינטרנט. לאחר הזנת פרטי האשראי הלקוח יקבל למכשיר הסלולרי שלו סיסמא ייחודית לצורך אימות פרטיו אותה יצטרך להזין באתר ורק אז תושלם העסקה.
האם המשלוח חינם עד הבית תקף גם בהחלפת מוצרים?
התשובה היא לא. המשלוח תקף רק להזמנה הראשונית ולא להחלפות מוצרים. אם נתחיל לשלם גם על החלפות מוצרים הלוך חזור העסקה לא תהיה כדאית כבר. :)
האם יש לכם שירות משלוחים אקספרס מהיום להיום?
בדר"כ שירות המשלוחים שלנו לבית הלקוח הוא עד 3 ימי עסקים לא כולל יום השילוח עצמו. במידה ומדובר במקרה דחוף שאינו סובל דיחוי ניתן לארגן לכם משלוח מהיום להיום. שליח אאוטסורסינג יביא לכם הביתה את השטיח או כל מוצר אחר עד שעות הלילה בעלות של 200 ש"ח.
רכשתי מוצר במבצע וכעת אני רוצה להחליפו. האם זה אפשרי?
לא. צר לנו. אי אפשר להחליף מוצר שנמכר במחיר מבצע.
ההזמנה שלי לא עברה. מדוע?
הזמנה שלא עוברת יכולה לנבוע ממספר סיבות: או שפרטי האשראי לא הוזנו כשורה, או שהקוד מחברת האשראי לא הוזן/ הוזן בצורה שגויה, או שהכרטיס לא בתוקף, או שיש בעיית מסגרת בכרטיס. צרו עמנו קשר ונפתור לכם את הסוגיה בלי שום בעיה.
האם יש אחריות על מוט לוילון?
לא. אין אחריות על מוט לוילון. המוטות שלנו איכותיים ביותר ונמכרים/נשלחים ב100% תקינות לבית הלקוח. אם יש פגם מסוים במוט עצמו (נדיר מאוד שדבר כזה מתרחש) או אם חברת השילוח פגמה במוט אזיי תקבלו מוט חדש במקום באופן מיידי.
האם ניתן להחליף או לבטל מוצר שהוזמן בהזמנה מיוחדת?
לצערנו התשובה היא לא. וההסבר הוא פשוט. אנחנו מזמינים במיוחד בשבילכם מהספק בחו"ל מוצר שאינו נמצא בדרך כלל במלאי החנות. אין באפשרותנו להחזירו בחזרה ולהזדכות עליו.
כיצד ניתן ליצור עמכם קשר?
ניתן ליצור עמנו קשר דרך מספרי הטלפון המופיעים באתר, הוואטצ אפ, הטופס בצור קשר ודרך המייל של הומי שכתובתו:
[email protected].
האם ניתן להחליף/להחזיר שטיח פי וי סי שיוצר בהזמנה מיוחדת?
תלוי איזו מידה. מידות 60X180 ו120X240 אי אפשר להחליף או להחזיר משום שאלה מידות לא קונבנציונליות שיוצרו במיוחד עבורכם ושאינן נמצאות במלאי השוטף של החנות. כמו כן לא ניתן להחליף או להחזיר שטיח פי וי סי שיוצר עם כיתוב מיוחד עבורכם (תקף לכל המידות).
האם המבצעים באתר תקפים גם לחנות הפיזית?
התשובה היא לא. כשיש מבצע באתר הוא מיועד אך ורק לרוכשים מהאתר (בעזרת קופון). אך נוכל בחנות הפיזית עצמה להתחשב ולעשות הנחה כלשהי.
האם יש לכם באתר סינון שיעזור לי לבחור את המוצר הספציפי שאני מחפש?
כן בוודאי! בכל קטגוריה מופיע למעלה סרגל סינון בו תוכלו להשתמש. תהיה לכם את האופציה לבחור צבע, מידה, מחיר וכו'. סרגל הסינון של השטיחים יופיע בכתובת הבאה: https://www.homie.co.il/rugs
האם רכישת וילון כוללת גם מוט?
לא. המוט נרכש בנפרד. כמו בכל חנות וילונות בארץ.
האם אני יכול לנער או למשוך בחוזקה שטיח חבל טבעי?
התשובה היא חד משמעית לא. שטיחי חבל טבעי (יוטה) נארגים בעבודת יד על ידי אמן וניעור או משיכה בחוזקה יכולים לפרום את הקשרים העדינים. שטיח עבודת מכונה לעומת זאת כן ניתן.
האם אתם מוכרים מסילה לוילון?
מסילות לוילון לא נמצאות במלאי השוטף של החנות וניתן להזמינן בהזמנה מיוחדת. המסילה מגיעה באורך של 6 מטר וניתן לחתוך אותה עם מסורית למידה הרצויה. האביזרים הנלווים שלה נמכרים בנפרד.
האם אתם מנקים שטיחים?
הומי לא מתעסקת בניקוי שטיחים אך יש לציין שהשטיחים שלנו מאוד קלים לניקוי ופרקטיים להפליא. ניתן לנקות בעזרת מגבון לח, מטלית רטובה, מים וסבון וכמובן שואב אבק.
האם אתם מתקנים שטיחים?
התשובה היא כן. הומי מתעסקת גם בתיקון שטיחים. אנחנו שולחים למפעל ייעודי מיוחד את השטיח לתיקון. גם שטיחים עבודת מכונה וגם שטיחים עבודת יד. חשוב לציין שאנחנו לא מבצעים את כל סוגי התיקונים ולא מקבלים את כל סוגי השטיחים.
אני רואה מידה של וילון. איך אני יודע מה האורך ומה הרוחב?
שאלה טובה. לרוב המספר הגבוה יהיה האורך של הוילון והנמוך יהיה הרוחב של הוילון. לדוגמא 140X250. ה250 יהיה האורך וה140 יהיה הרוחב.
האם אתם מוכרים שטיחים מעור?
חלילה וחס. מתוך כבוד רב ליצורי החי, הומי חרטה על דגלה לא להכניס לחנות עור של חיה כזו או אחרת. הומי היא חנות השטיחים היחידה בארץ שנוהגת כך ואנחנו גאים על זה.
האם ניתן לתאם עם השליח תאריך/זמן הגעה ספציפי?
לא. זה בלתי אפשרי משום שמדובר בחברת שליחויות צד שלישי שלא קשורה אלינו ויש להם את לוחות הזמנים הקבועים שלהם שהם בלתי ניתנים לשינוי. בכל מקרה השליח תמיד יוצר קשר 30 דקות לערך לפני הגעה.
האם המחירים באתר אינטרנט ובחנות הפיזית בפתח תקווה זהים?
התשובה היא כמובן. בשונה מעסקים אחרים המחירים אצלנו תמיד יהיו זהים ושוויוניים בשני המקומות. אנחנו דוגלים בשקיפות מלאה.
האם השטיחים שלכם קלים לניקוי?
כמובן. השטיחים של הומי קלים מאוד לניקוי ופרקטיים ביותר. ניתן לנקות עם מגבון לח, מטלית רטובה, מים, סבון וכמובן שואב אבק. צריכים להיות כנים ולומר ששטיחים עם אריגה גבוהה קצת יותר מאתגרים לניקוי (שטיחי שאגי למשל).
במידה ואני רוצה לפצל את המשלוח האם זה אפשרי? אצטרך לשלם אקסטרא?
במידה ולקוח רוצה לפצל הזמנה שלו לשניים הוא יצטרך לשלם על עלות משלוח של חבילה אחת משום שחברת השליחויות גובה מאתנו פעמיים, על שתי חבילות.
האם יש החזר כספי גם על דמי המשלוח?
לא. אין החזר כספי על דמי המשלוח. אם המשלוח כבר בוצע (כלומר, המוצר נשלח ללקוח), אין חובה להחזיר את דמי המשלוח, מכיוון שהם נחשבים לשירות שכבר ניתן.
האם מותר להביא כלבים לחנות של הומי בפתח תקווה?
אוהבים כלבים? גם אנחנו! בחנות של הומי בפתח תקווה נשמח לארח אתכם יחד עם חברכם הטוב על ארבע. רק נבקש לשמור על סביבה נקייה ולהבטיח שהכלב לא יעשה צרכים בתוך החנות. תודה על ההבנה ושיתוף הפעולה!
האם אפשר לתאם עם השליח לפני הגעה?
לא. אי אפשר לתאם מראש. הנוהל של חברת השליחויות הוא יצירת קשר עם הלקוח עד שעה לפני הגעה.