כיסוי סלון-ספה אלסטי חוזר ובגדול! המוצר הכי לוהט כרגע בתחום עיצוב הבית. המבוגרים שבינינו וודאי זוכרים שבשנות ה60/70/80 כיסויי הסלון היו סופר פופולרים וקישטו כמעט כל בית אב בישראל. כיסוי הסלון מגיע בדר"כ בסט של 1+2+3 או בסט של 2+3. הרכב הבד שלו הוא פוליאסטר או כותנה. תהיתם לעצמכם מהיכן מגיעה האלסטיות שלו? זה משום שהוא מורכב גם מבד לייקרה. היתרון האקוטי של בד הלייקרה הוא חוזק, יכולת המתחות מרשימה, עמידות וגמישות לעיצוב.

אז כשאתם רוכשים כיסוי סלון חשוב לבדוק שהכיסוי אלסטי ונמתח מכל צדדיו. דבר נוסף שחשוב לבדוק הוא שיש גומי בתחתית הכיסוי. ככה הוא "יינעל" על הספות מלמטה כמו שצריך. בכיסוי איכותי יהיה גומי תפור לכל היקפו. כיסוי בעל אלמנטים אלו ייתלבש בצורה האולטימטיבית ביותר על הספות בביתכם, דבר שהוא פרקטי וגם יפה ויזואלית.
ישנו מיעוט שמעדיף כיסוי סלון ללא גומי וכך הכיסוי פשוט "ייפול" על הספות. לרוב אלה יהיו כיסויים בסגנון קלאסי/כפרי/עתיק.
ואם כבר הזכרנו את הספות, אז כיסויי הסלון האלסטי בשוק מתאימים לספות בגודל סטנדרטי. דהינו כורסא באורך 1 מטר, ספה דו מושבית באורך 2 מטר וספה תלת מושבית באורך 2.30 מטר (לעיתים גם 2.40).
אם יש לכם ספת ריש/פינתית או שזלונג אז העסק קצת יותר מורכב. תצטרכו לעשות עיצוב אישי. עיצוב אישי מייקר את העניין בכמה מאות אחוזים.
כיסויי הסלון מגיעים בשני סגנונות: חלק ועיטורים (ג'אקרד).

יתרונות כיסוי הסלון האלסטי:


1) באמצעות כיסוי הסלון האלסטי אתם יכולים לשפר את היופי של הספה שלכם. כידוע, כיסויי הסלון מגיעים עם מודל משתנה, מוטיב וצבעים. ניתן לבצע התאמה בין כיסויי הסלון לחדר בו הם נמצאים. יש לכם צבע ספה לא להיט? כיסוי ספה יכול לעזור לכם לפתור את הבעיה. לדוגמה אם יש לכם בית מינימליסטי בקונספט מודרני, מומלץ לבחור כיסוי סלון בצבע בהיר. זה הפתרון המושלם לסיטואציה. כך הצבע הבעייתי של הספה שלכם יוסתר.


2) אתם הורים חדשים ויש לכם ילדים בני 2-9? כל הכבוד, זו תהיה בעיה גדולה עבורכם. בגיל הזה הילדים שלכם יהיו מאוד אגרסיביים ויצירתיים, הם מתחילים לקשקש על חפצים בבית, על הקירות וכמובן, איך לא, על הספה היקרה שלכם. בנוסף ילכלכו אותה עם אוכל שהם אוכלים. כיסוי סלון ישמור ויגן על הספה שלכם מפני הבנדיטים הקטנים.

 

3) יש לכם בעלי חיים בבית? כיסוי הסלון תפור עליכם. כלבים וחתולים לדאבוננו נוטים להשחית שטיחים, וילונות, טפטים וספות. פה בדומה לבנדיטים מהפסקה הקודמת, הכיסוי ישמש כמעטה הגנה מפני אותם פורעי חוק העונים לשם מיצי ורקסי, שייבדלו לחיים ארוכים.

 

4) יש לכם ספה שיוצרה מחומר סינטטי? באמצעות כיסוי הסלון אתם יכולים להאריך את תוחלת החיים של הספה האהובה שלכם. זאת מכיוון שהספה שלכם לא באה במגע ישיר עם האנשים שיושבים עליה ושום ליכלוך לא ייכנס אליה.

 

5) אתם רוצה לרכוש ספה חדשה אבל אין לכם מספיק כסף? אל דאגה חבר'ה, אתם יכולים ליצור אווירה חדשה בסלון שלכם עם תקציב מינימלי ביותר. הכיצד? אוו מעולה ששאלתם! אתם פשוט משנים את המראה של הספה שלכם, את הצבע, את המוטיב ואת הבד באמצעות כיסוי הסלון. אז הנה לכם, לא צריך לקנות ספה חדשה, אתם רק צריכים להלביש עליה כיסוי חדש ובא לציון גואל.


וכעת לחלק הלא פחות חשוב.. איך לנקות/לכבס כיסוי סלון אלסטי?

ראשית כל יש לכבס בנפרד לפני השימוש, אך לא לפני שבדקתם שאין פגמים והמידות תואמות.

הוראות כביסה:

יש לכבס בטמפרטורה של 30 מעלות, אפשרי במכונה בכביסה עדינה.

כיסויים צבעוניים וכהים יש לכבס תמיד בנפרד מכביסה אחרת.

לא להעמיס על מכונת הכביסה על מנת שהליך ניקוי הכיסוי יהיה אופטימלי.

אין לכבס בתוספת כלור וחומרי הלבנה.

אין להרתיח ואין לסחוט את הכיסויים.

אין לייבש, תליה לייבוש במצב רטוב.

אין צורך בגיהוץ.

בהצלחה!


כיסויי הסלון האלסטיים של הומי הם כיסויים אלסטיים יוקרתיים (הנמתחים מכל צדדיהם), עמידים, כביסים ובעלי יכולות פלקסיביות מאוד מרשימות (עם גומי בתחתית). הם מגיעים גם בסגנון מודרני וגם קלאסי.

כיסויים אלה מתלבשים כמו כפפה ליד על כל הספות הסטנדרטיות, מתעצבים עליהן בצורה אופטימלית עם מתיחה מירבית ללא שום קמטים או כפלים.

בהומי תמצאו גם כיסויים אלסטיים המתאימים לספות ריש (ללא שזלונג).

לקולקציית כיסויי הסלון האלסטיים שלנו לחצ/י כאן.


כל הזכויות שמורות ל- © 2018 HOMiE